۱۹ دی ۱۳۸۹، ۱۶:۰۶

همزمان با آغاز بارشها/

ستاد برف روبی در شرق تهران فعال شد

ستاد برف روبی در شرق تهران فعال شد

مشاور شهردار منطقه 8 از آمادگی ستاد برف روبی این منطقه خبر داد و گفت: در همین راستا مانور سراسری برف روبی به منظور افزایش توان نیروهای امدادی طی روزهای گذشته در شرق تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش مرتضوی با اعلام این مطلب افزود: مانور سراسری ستاد برف روبی به صورت همزمان در هر 3 ناحیه با حضور تمامی مسئولین ستاد ، عوامل اجرایی و ماشین آلات ستاد شامل کامیون، گریدر ، خاور ، نمک پاش ، باب کت ، وانت و... برگزار شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که بارندگیها در تردد شهروندان و خودروها به وجود می آورد، افزود: بر این اساس ستاد برف روبی منطقه 8 به منظور شناخت صحیح از موانع احتمالی در عملیات برف روبی اقدام به برپایی مانور بزرگ برف روبی در سطح نواحی سه گانه منطقه نمود.
 
مرتضوی گفت :در طول برگزاری مانور اکیپهای ویژه برف روبی در ایستگاههای اتوبوس، پلهای عابر پیاده و پیاده روهای اصلی ناحیه در حوزه کاری خود مستقر و با نحوه انجام کار در شرایط بارندگی و بارش برف آشنا شدند.
 
مشاور شهردار منطقه 8 افزود: با تعریف محدوده کاری برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روب، تلاش داریم در روزهای برفی تردد شهروندان با سهولت انجام پذیرد.
 
وی گفت: همچنین 500 نقطه از سطح محدوده منطقه 8 جهت استقرار کیسه های شن و نمک شناسایی شده است تا در شرایط اضطراری بتوان نسبت به جلوگیری از یخ زدگی معابر اقدام نمود.

مرتضوی افزود: امید است که همزمان با آغاز بارندگیها بتوان با رفع موانع و مشکلات ناشی از آن لذت بهره بردن از زیباییهای بارش برف و باران را به کام شهروندان شیرین کرده و از مواهب این فصل بهره بریم.
کد خبر 1228343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha